Prince on kaubamärk, mida on tennisega alati seostatud. See on ettevõte, millel on rikkalik ajalugu, uuenduslik lähenemine ja suurepärane maine. Paljud maailma parimad tennisistid on astunud väljakule Prince’i tennisejalatsites, mis on tõestuseks, et ettevõtte tooted on kvaliteetsed ja tõhusad. Vaatame lähemalt Prince'i kaubamärki, selle ajalugu, uuendusi ja mainet.
Kaubamärgi Prince ajalugu
Prince’i asutasid 1970. aastal Robert Haqqi ja Robert McClure, kelle eesmärk oli luua uuenduslikke tennisejalatseid. Vaid mõne aastaga oli ettevõte jõudsalt kasvanud ja pakkus üha suuremat valikut tennisetooteid.
Prince’i uuendused
Alates ettevõtte loomisest on Prince olnud tuntud uuenduslike jalatsite turule toomise poolest. Kaubamärgi üks kõige uuenduslikum leiutisi on O3 tehnoloogia, mis võeti kasutusele 1990. aastatel. Selle tehnoloogia eripära seisneb spetsiaalsetes avades, mis asuvad jalatsi tallas ja mis suurendavad paindlikkust ja vähendavad vibratsiooni. Veel üks Prince’i uuendusest on Tungsten System, mis võimaldab jalatsisse paigaldada raskusi, et suurendada stabiilsust ja kontrolli. Lisaks on üks Prince’i uuendustest Carbon Fiber Footplate, mis muudab jalatsi talla jäigemaks, et väljakul liikumist oleks parem kontrollida. Shock Eraser System ja Hybrid Horn on täiendavad leiutised vibratsiooni vähendamiseks ning mugavuse ja stabiilsuse tagamiseks.
Kaubamärgi Prince maine
Prince on alati teinud koostööd paljude suurepäraste tennisistidega üle maailma. Ettevõte on olnud ametlik sponsor sellistele tähtedele nagu Jim Courier, Patrick Rafter, Maria Sharapova ja paljud teised. Paljud neist staaridest on võitnud mitu turniiri ja osa nende edust on taganud valik kanda Prince’i tennisejalatseid.
Kokkuvõte
Prince on rikkaliku ajalooga kaubamärk, mis on alati olnud seotud tennisega. Ettevõtte on turule toonud mitmeid uuenduslike omadustega jalatseid ja see on taganud kaubamärgi edu ja suurepärase maine.