Hugo Bossi kaubamärgi ajalugu
Hugo Boss on ettevõte, mille asutas 1924. aastal Hugo Ferdinand Boss. Esialgu ei olnud ettevõte edukas ja sulges uksed juba paar aastat pärast asutamist, sest tellimusi oli nõnda vähe. 1930. aastal otsustas bränd uuesti alustada ja spetsialiseerus kvaliteetsete meeste ülikondade õmblemisele.
Eugene Holy ja ettevõtte edasine areng
Hugo Boss suri aastal 1948 ja ettevõtte pärijaks sai tema väimees Eugen Holy. Holy otsustas jätkata ettevõtte traditsiooni, milleks oli meeste ülikondade tootmine. 1960-ndad oli periood, mil ettevõte sai tuntuks üle Euroopa ja selle kurikuulus minevik hakkas aeglaselt ununema. Murranguliseks võib pidada 1967. aastat, mil ettevõtte tegevjuhtideks said Hugo Bossi lapselapsed Jochen ja Uwe Holy. Just nende juhtimisel sai firma uue ja värske kuvandi ning ette võeti mitmeid võtmetähtsusega koostööprojekte ja kampaaniaid, mis aitasid brändil rahvusvaheliselt moeturul kanda kinnitada.
Sel perioodil panustas ettevõtte palju turundusse ning brändisaadikuteks said mitmed Vormel 1 sõitjad ja tuntud näitleja Sylvester Stallone. Lisaks otsustas ettevõte nime lühendada, et veelgi paremini samastuda oma välisklientuuriga. Alates sellest ajast sai ettevõtte nimeks „Boss“.
Mitte ainult ülikonnad
Ettevõte hakkas üha enam mõistma, et äritegevust tasuks laiendada, ja liikus seetõttu nii vabaaja rõivaste kui ka kosmeetikatoodete turule. 1990-ndatel otsustas ettevõte tagasi pöörduda algse nime „Hugo Boss“ juurde ning sortiment laienes veelgi – eri tootesarjad, alates formaalsest kuni sportlikuni.
BOSS x Matteo Berrettini
Bossi kaubamärk on jätnud oma jälje ka tenniseturule, luues kollektsiooni koos itaalia tennisisti Matteo Berrettiniga. BOSS x Matteo Berrettini kollektsiooni kuuluvad tenniserõivad, kuid leidub ka riideid, mis sobivad hästi kandmiseks vabal ajal. Kollektsioon eristub teistest, sest tooted on isikupärased ja neid iseloomustavad dünaamilised jooned ja huvitavad värvid. Märkimist väärib ka see, et toodetel on spetsiaalselt kujundatud logo.
Lisaks tasub välja tuua, et osa BOSS x Matteo Berrettini kollektsiooni toodete müügist saadavast tulust annetatakse tennisisti heategevuslikule algatusele, millega toetatakse rasketest oludest pärit Itaalia lapsi.