Bjorn Borg on Rootsi rõivabränd, mis sai nime Bjorn Borgi järgi, keda peetakse ajaloo üheks parimaks tennisemängijaks ja 11 suure slämmi turniiri võitjaks.
Aasta pärast tema karjääri lõppu, 1984. aastal, loodi esimene Bjorn Borgi kollektsioon, mille peadisaineriks oli Rohdi Heintz. Kollektsioon põhines peamiselt spordirõivastel, kuid üha julgem suhtumine ja agressiivsem lähenemine tähendas, et mõne aasta pärast sisenes bränd ka "aluspesumaailma".
1989. aastat peetakse Bjorn Borgi kaubamärgi ametlikuks asutamiseks. Lisaks endale olid asutajad ka Anders Arnborger ja Louise Hildebeck. Sel ajal peeti aluspesu ainult kaitserõivaks ning enamiku toodete lõige oli konservatiivne ja vanamoodne. Soovides tuua tööstusele vaheldust ja värskendust, hakkas Anders Arnborger kaaluma ideaalse poksija aluspükste loomist.
Disainer töötas välja julge ja särava aluspesu kontseptsiooni. Selle tulemusel loodi ikooniline Bjorn Borg 3201 poksipüks. Esialgu ei pälvinud läbimurre erilist huvi, kuid kaubamärgi visadus kandis lõpuks vilja, sest bokserid said üha populaarsemaks meeste aluspesu kaubaks.
1990. aastate algus on kvaliteetse ja mugava aluspesu suure buumi aeg. Rootsi turu hullus oli hea aeg välisturgudele laienemiseks. Bjorn Borgi aluspesu leidis seega tee Taani, Norrasse, Austraaliasse, Hollandisse ja Belgiasse.
Oluline hetk brändi arengus oli 2000. aastal, mil loodi uus värviline aluspesusari nimega 'fun'. Viimastel aastatel on see läinud tagasi oma juurte juurde ja pärast Stockholmi naasmist alustanud teekonda, et saada aktiivsete inimeste spordimoe tippbrändiks.
See veebisaiit kasutab küpsiseid, et tagada teile parim kogemus meie veebisaidil. Nõustu Rohkem informatsiooni