Kaubamärgi ajalugu
Puma on Saksamaa ettevõte, mille asutas 1948. aastal Rudolf Dassler. Puma tootevalikusse kuuluvad spordirõivad, jalatsid ja aksessuaarid. Enne Puma asutamist tegi Rudolf koostööd oma venna Adolfiga, kes asutas kaubamärgi Adidas.
Puma on kogu maailmas tuntud uuenduslike toodete poolest, mis on väga populaarsed sportlaste ja spordihuviliste seas. Kaubamärki seostatakse mugavate spordijalatsitega, millega on mõnus nii joosta kui ka jõusaalis või mujal trenni teha.
Puma kaubamärgi tutvustus
Puma paistab silma oma keskkonnaalaste tegevuste poolest. Ettevõttel on erinevad keskkonnaalased algatused, nagu keskkonnasõbralike materjalide kasutamine tootmises, kasvuhoonegaaside heitkoguste vähendamine ja veevarude säästmine.
Huvitav on ka see, et Puma kaubamärgi iseloomulik puumakujuline logo on olnud kasutusel alates ettevõtte loomisest. Sellest logost on saanud üks äratuntavamaid logosid maailmas.
Puma ja tennis
Puma on tennisega seotud olnud juba aastaid. 1970. ja 1980. aastatel oli Puma üks peamisi tennisevarustuse ja -rõivaste tootjaid. Paljud tennisestaarid, näiteks Ilie Năstase, Björn Borg, Guillermo Vilas ja Martina Navrátilová, kandsid matše mängides just Puma rõivaid.
1974. aastal tõi Puma turule oma esimese tennisejalatsi mudeli Puma Match. Tänu ainulaadsele disainile ja erakordsele mugavusele said jalatsid väga populaarseks. 1980. aastatel jätkas Puma tegutsemist tennisemaailmas ja tõi turule mitu uut mudelit, sealhulgas Puma Court Stari ja Puma California, mis samuti tennisistide seas hinnatuks said.
Ka praegusel ajal pakub Puma jätkuvalt laia valikut tennisega seotud tooteid, sealhulgas jalatseid, rõivaid ja aksessuaare nii professionaalsetele mängijatele kui ka harrastajatele.