Tagastamine ja kaebused

Mugavuse mõttes palume eelistada tagastusviisina pakiautomaate:

DPD Automaat Vääna-Jõesuu Meie kauplus
Omniva Vääna-Jõesuu kauplus Maksis pakiautomaat

Кontakttelefon: +372 54 44 01 24


I. TAGASTAMINE

Teil on õigus toodetega tutvuda ja põhjust esitamata lepingust taganeda 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
1. Ostjal on õigus tehing tühistada 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast. Tagastamisaeg määratakse tarnedokumentidel olevate märgete järgi.

2. Tehingu saab tühistada ainult siis, kui tagastatud kaup ei ole kasutamisel kaotanud oma välimust (kahjustamata sildid, kahjustamata kaitsekiled jms) ning on samas originaalpakendis, millega ostja selle sai.

3. Tagastamisele kuulub ainult kauba väärtuse summa. Saatmiskulusid ei tagastata. Tagastamiskulud kannab ostja.

4. Kauba tagastamise kulud kannab ostja. Kauba tagastamisel peab ostja esitama ostuarve (või selle koopia) ja korralikult täidetud tagastusavalduse.

5. Müüja kulul saabunud pakke ei aktsepteerita.

6. Raha tagastatud kauba eest makstakse välja hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba jõudmisest müüjani.

7. Palume saadetised tähistada märkega „TAGASTUS“ ja saata aadressile:

Tennis Zone
Osooni tee 16,
Vääna Jõesuu, 76909
Eesti

Кontakttelefon: +372 54 44 01 24

Või
DPD Automaat Vääna-Jõesuu Meie kauplus
Omniva Vääna-Jõesuu kauplus Maksis pakiautomaat

TAGASTAMISE-AVALDUS


II. KVALITEEDIKAEBUSED

1. Kvaliteedipretensiooni korral palume täita avaldus ja saata aadressile: Osooni tee 16, Vääna Jõesuu, 76909 (koos reklameeritava kaubaga). Eelkõige tuleb esitada: ees- ja perekonnanimi, kontaktandmed (e-post, telefon) ja pretensioonitava toote puuduse täpne kirjeldus. Koos pretensioonitootega tuleb saata ostutõend (tšekk/arve, maksetõend, tellimuse number). Kaubad, mille kohta kaebus esitatakse, tuleb puhastada määrdumisest.

2. DPD COD-ga tasutud pakke vastu ei võeta.

3. Pöörame tähelepanu, et pretensiooni raames tagastatav kaup peab vastama elementaarsetele hügieeninõuetele. Klient on kohustatud esitama tooted puhtana, ilma mustuseta ja hügieeniliselt puhtana, st ilma ebameeldiva lõhnata.

4. Aktsepteeritud pretensioonide korral garanteerime raha tagastamise pangaülekandega Kliendi poolt näidatud kontole.

5. Vastavalt TsK § 558 lõikele 1 on välistatud Müüja vastutus Toote garantii alusel Kliendi ees, kes ei ole otsene tarbija.

KAEBUSE TAOTLUS


III. ONLINE KAEBUSED

1. Täitke vorm ja saatke see skaneeritult meili teel aadressile: info@tennis-zone.ee

2. Kui skannitud taotluse täitmisel/esitamisel on probleeme, meilile lisage meilile eelkõige järgmist teavet:

a) Kaebuse põhjus (kahju märkimine).
b) Defekti avastamise kuupäev.
c) Kaebuse taotlus.
d). Ostutõend (kviitung/arve, tellimuse number, maksekinnitus).
e) Pangakonto number juhuks, kui kaebus rahuldatakse.

3. Taotlusele tuleb lisada fotod tootest täiskujul ja foto kvaliteedikahjustusest.

4. Pärast esmast kontrollimist saate kinnituse, et kaup on kaebuse menetlemiseks vastu võetud või lisateabe taotluse.

5. Mõnel juhul on vaja saata toode kontrollimiseks. Seejärel teavitame teid, et saata toode füüsiliselt aadressile:
Osooni tee 16,
Vääna Jõesuu, 76909

6. Teie taotlust käsitletakse 14 päeva jooksul ja saate otsuse e-posti aadressile, millelt saime teie kaebuse.

 

Esitate tellimuse EL-is registreeritud ettevõttele, mistõttu hinnad teie tellimusel on näidatud ilma käibemaksuta. Pärast tellimuse vormistamist saate koos kaubaga meilt 0% käibemaksuga arve.