FAQ - Tennis-zone.ee
Tellimused
Ei Tennis Zone veebipoes saab tellimust vormistada ilma kontot loomata. Pärast toodete valimist valige lihtsalt "Osta sisse logimata / registreeri konto" ja märkige valik uut kontot mitte luua.
Ei, me saadame tellimusi oma Poolas asuvast kesklaost. Eestis meil laoseisu ei ole.
Tellimust saab tühistada kuni saadetise kinnitusmeili laekumiseni. Selleks palume võtta ühendust klienditeenindusega telefonil +37254440124 või e-posti teel:info@tennis-zone.ee (esmaspäevast reedeni kell 9.00-17.00).
Palume võtta ühendust klienditeenindusega telefonil +37254440124 või e-posti teel: [email protected] (esmaspäevast reedeni kell 9.00-17.00)
Meie tavaline tarneaeg on 2-3 tööpäeva. Mõne toote ja teenuse puhul võib aeg olla pikem (nt keelestamine) ja me teavitame teid sellest ostukorvi veebilehel.
Kohaletoimetamise viisid ja hinnad leiate aadressilthttps://tennis-zone.ee/kauba-kohaletoimetamise-tasu
Jah. Tellimuse saatmiseks teisele aadressile (kui antud kontole määratud) piisab tellimuse vormistamise ajal tarneaadressi muutmisest.
Tellimuse olekut saab kontrollida peale kliendiprofiili sisselogimist. Minge menüüs vahekaardile "Tellimused" ja otsige üles tellimus, mille olekut soovite kontrollida. Meiega saab ühendust võtta ka otse telefonil: + 37254440124 või e-post: e-post: [email protected]
Jah, saate tellimust esitada telefoni võe e-posti teel. Kontakttelefon: +37254440124, e-post: [email protected] Küsime Teilt Teie andmeid, mis on vajalikud kauba kohaletoimetamiseks, nagu nimi, aadress, kontakttelefon.
Üldiselt tennis-zone.ee tarnib tooteid Eesti territooriumil. Erisoovide korral võtke meiega ühendust telefoni või e-posti teel. Meil on kauplusi ka teistes Euroopa riikides, nimekirja ja lingid leiate meie kodulehe allpool.
Kui saadetist kinnitavat e-kirja pole saabunud, kontrolli, kas konto registreerimisel või tellimuse vormistamisel antud e-posti aadress on õige. Kui jah, siis tasub rämpsposti üle vaadata. Samuti tasub pärast kontole sisselogimist kontrollida tellimuse olekut. Kui need lahendused ei aidanud, võtke ühendust klienditeenindusega aadressil [email protected]. Pärast tellimuse numbri ja e-posti aadressi või nime edastamist kontrollib meie töötaja, milles probleem on ja annab teavet tellimuse hetkeseisu kohta.
Veebipoe tegevus
Midagi hullu ei juhtunud! Lihtsalt klõpsake sisselogimispaneelil "Unustasin oma parooli". Nüüd sisesta lehele konto loomisel kasutatud e-posti aadress ja kinnita ning me saadame Sulle e-kirja lingiga, mis võimaldab määrata samale kontole uue parooli.
Klienditeenindusosakonna konsultatsiooni pakutakse ainult Tennis-Zone kaupluses pakutavatele toodetele ja teenustele. Kutsume teid meiega ühendust võtma telefonil - +37254440124, e-posti teel - [email protected]
Jah, iga registreerunud kasutaja osaleb automaatselt lojaalsusprogrammis, mis annab allahindlusi, kui Tennis Zone'is kulutatud summa ületab teatud piirmäärad. Püsikliendiprogrammi reeglitega saab tutvuda veebilehel: https://tennis-zone.ee/lojaalsusprogramm-osta-ja-saeaesta . Teine võimalus oma esimeselt tellimuselt 5% allahindlust saada on liituda meie uudiskirjaga.
Kahjuks ei ole võimalik tellida toodet, mille soovitud suurust hetkel laos pole. Soovitame teil kasutada valikut "Küsi toote saadavust", mida näete pärast mittesaadaval suurusel klõpsamist. See funktsioon teavitab klienti soovitud toote saadavusest.
Tennis-Zone kinkekaarte saad juba varsti osta meie kodulehelt. Kinkekaarte saad kasutada e-poes tellimuse vormistamisel. Kinkekaartide kohta leiad rohkem infot siit: https://tennis-zone.ee/kinkekaardi-tingimused
Tennis Zone kodulehel olevate toodete saadavus uuendatakse automaatselt. Toodete saadavust saab kontrollida hiirekursoriga soovitud suuruse kohal hõljutades. Kuvatakse saadavus kesklaos. Eriti populaarsete toodete puhul võib see muutuda väga kiiresti! Soovitame teil ostuga mitte viivitada.
Sooduskood tuleb sisestada tellimuse vormistamisel selleks ettenähtud kohta.
Kõigil Tennis-Zone'il müüdavatel toodetel on brändi poolt loodud spetsiaalsed suurusetabelid. Need asuvad iga toote all. Samuti saate võrrelda mistahes suurustabelis kirjeldatud pikkusi oma igapäevase riietusega.
Jah. Kogu info kasutajaandmete töötlemise kohta on leitav: https://tennis-zone.ee/privaatsuspoliitika
Kliendi profiilis "Ülevaade" vahekaardil on kõige alumisel väljal uudiskirja seaded - seal saab uudiskirjaga liitumiseks teha valik. Lisaks on iga turundusmeili allosas link uudiskirja loobumiseks.
Kogu info kasutajaandmete töötlemise kohta on leitav: https://tennis-zone.ee/privaatsuspoliitika
Uudiskirjaga liitunud kasutajad saavad varakult teavet uute kollektsioonide või reklaamikampaaniate kohta. Uudiskirjaga liitunud kasutaja saab kingituseks esimeselt tellimuselt 5% allahindlust.
Tagastamine, kaebused ja kaupade vahetus
Tennis Zone võimaldab tooteid tagastada pikema perioodi jooksul – kuni 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast. Lisateabe saamiseks külastage: https://tennis-zone.ee/tagastamine-ja-kaebused
Veebipoes me vahetusi ei tee. Kui soovite selle asendada näiteks teise suurusega, soovitame teil tagastada üks toode ja seejärel osta teine.
Raha tagastamine tagastatud kauba eest toimub 14 päeva jooksul alates tagastatava kauba Kliendilt kättesaamise päevast. Tagastatud on toote(te) maksumus, millele lisanduvad saatekulud (ainult täieliku tellimuse tagastamise korral). Tagasimakse tehakse Kliendi poolt näidatud pangakontole.
Tennis Zone veebipoest ostetud tooted kuuluvad tagastamisele pikendatud perioodi jooksul - kuni 30 päeva alates ostukuupäevast. Selle tähtaja ületamisel tagastust ei aktsepteerita.
Kaebuse korral tuleb täita kaebuse vorm ja saata see veebilehel https://tennis-zone.ee/tagastamine-ja-kaebused toodud aadressile (koos tootega, mille kohta pretensiooni esitasite). Palume esitada eelkõige: ees- ja perekonnanimi, kontaktandmed (e-post, telefon) ja toote puuduse täpne kirjeldus. Lisaks tuleb koos tootega saata ostutõend. Tagastatav kaup tuleb puhastada igasugusest mustusest.
Kohaletoimetamise viisid ja hinnad leiate aadressilt https://tennis-zone.ee/kauba-kohaletoimetamise-tasu
FAQ - Tennis-zone.ee
Tellimused
Ei Tennis Zone veebipoes saab tellimust vormistada ilma kontot loomata. Pärast toodete valimist valige lihtsalt "Osta sisse logimata / registreeri konto" ja märkige valik uut kontot mitte luua.
Ei, me saadame tellimusi oma Poolas asuvast kesklaost. Eestis meil laoseisu ei ole.
Tellimust saab tühistada kuni saadetise kinnitusmeili laekumiseni. Selleks palume võtta ühendust klienditeenindusega telefonil +37254440124 või e-posti teel:info@tennis-zone.ee (esmaspäevast reedeni kell 9.00-17.00).
Palume võtta ühendust klienditeenindusega telefonil +37254440124 või e-posti teel: [email protected] (esmaspäevast reedeni kell 9.00-17.00)
Meie tavaline tarneaeg on 2-3 tööpäeva. Mõne toote ja teenuse puhul võib aeg olla pikem (nt keelestamine) ja me teavitame teid sellest ostukorvi veebilehel.
Kohaletoimetamise viisid ja hinnad leiate aadressilthttps://tennis-zone.ee/kauba-kohaletoimetamise-tasu
Jah. Tellimuse saatmiseks teisele aadressile (kui antud kontole määratud) piisab tellimuse vormistamise ajal tarneaadressi muutmisest.
Tellimuse olekut saab kontrollida peale kliendiprofiili sisselogimist. Minge menüüs vahekaardile "Tellimused" ja otsige üles tellimus, mille olekut soovite kontrollida. Meiega saab ühendust võtta ka otse telefonil: + 37254440124 või e-post: e-post: [email protected]
Jah, saate tellimust esitada telefoni võe e-posti teel. Kontakttelefon: +37254440124, e-post: [email protected] Küsime Teilt Teie andmeid, mis on vajalikud kauba kohaletoimetamiseks, nagu nimi, aadress, kontakttelefon.
Üldiselt tennis-zone.ee tarnib tooteid Eesti territooriumil. Erisoovide korral võtke meiega ühendust telefoni või e-posti teel. Meil on kauplusi ka teistes Euroopa riikides, nimekirja ja lingid leiate meie kodulehe allpool.
Kui saadetist kinnitavat e-kirja pole saabunud, kontrolli, kas konto registreerimisel või tellimuse vormistamisel antud e-posti aadress on õige. Kui jah, siis tasub rämpsposti üle vaadata. Samuti tasub pärast kontole sisselogimist kontrollida tellimuse olekut. Kui need lahendused ei aidanud, võtke ühendust klienditeenindusega aadressil [email protected]. Pärast tellimuse numbri ja e-posti aadressi või nime edastamist kontrollib meie töötaja, milles probleem on ja annab teavet tellimuse hetkeseisu kohta.
Veebipoe tegevus
Midagi hullu ei juhtunud! Lihtsalt klõpsake sisselogimispaneelil "Unustasin oma parooli". Nüüd sisesta lehele konto loomisel kasutatud e-posti aadress ja kinnita ning me saadame Sulle e-kirja lingiga, mis võimaldab määrata samale kontole uue parooli.
Klienditeenindusosakonna konsultatsiooni pakutakse ainult Tennis-Zone kaupluses pakutavatele toodetele ja teenustele. Kutsume teid meiega ühendust võtma telefonil - +37254440124, e-posti teel - [email protected]
Jah, iga registreerunud kasutaja osaleb automaatselt lojaalsusprogrammis, mis annab allahindlusi, kui Tennis Zone'is kulutatud summa ületab teatud piirmäärad. Püsikliendiprogrammi reeglitega saab tutvuda veebilehel: https://tennis-zone.ee/lojaalsusprogramm-osta-ja-saeaesta . Teine võimalus oma esimeselt tellimuselt 5% allahindlust saada on liituda meie uudiskirjaga.
Kahjuks ei ole võimalik tellida toodet, mille soovitud suurust hetkel laos pole. Soovitame teil kasutada valikut "Küsi toote saadavust", mida näete pärast mittesaadaval suurusel klõpsamist. See funktsioon teavitab klienti soovitud toote saadavusest.
Tennis-Zone kinkekaarte saad juba varsti osta meie kodulehelt. Kinkekaarte saad kasutada e-poes tellimuse vormistamisel. Kinkekaartide kohta leiad rohkem infot siit: https://tennis-zone.ee/kinkekaardi-tingimused
Tennis Zone kodulehel olevate toodete saadavus uuendatakse automaatselt. Toodete saadavust saab kontrollida hiirekursoriga soovitud suuruse kohal hõljutades. Kuvatakse saadavus kesklaos. Eriti populaarsete toodete puhul võib see muutuda väga kiiresti! Soovitame teil ostuga mitte viivitada.
Sooduskood tuleb sisestada tellimuse vormistamisel selleks ettenähtud kohta.
Kõigil Tennis-Zone'il müüdavatel toodetel on brändi poolt loodud spetsiaalsed suurusetabelid. Need asuvad iga toote all. Samuti saate võrrelda mistahes suurustabelis kirjeldatud pikkusi oma igapäevase riietusega.
Jah. Kogu info kasutajaandmete töötlemise kohta on leitav: https://tennis-zone.ee/privaatsuspoliitika
Kliendi profiilis "Ülevaade" vahekaardil on kõige alumisel väljal uudiskirja seaded - seal saab uudiskirjaga liitumiseks teha valik. Lisaks on iga turundusmeili allosas link uudiskirja loobumiseks.
Kogu info kasutajaandmete töötlemise kohta on leitav: https://tennis-zone.ee/privaatsuspoliitika
Uudiskirjaga liitunud kasutajad saavad varakult teavet uute kollektsioonide või reklaamikampaaniate kohta. Uudiskirjaga liitunud kasutaja saab kingituseks esimeselt tellimuselt 5% allahindlust.
Tagastamine, kaebused ja kaupade vahetus
Tennis Zone võimaldab tooteid tagastada pikema perioodi jooksul – kuni 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast. Lisateabe saamiseks külastage: https://tennis-zone.ee/tagastamine-ja-kaebused
Veebipoes me vahetusi ei tee. Kui soovite selle asendada näiteks teise suurusega, soovitame teil tagastada üks toode ja seejärel osta teine.
Raha tagastamine tagastatud kauba eest toimub 14 päeva jooksul alates tagastatava kauba Kliendilt kättesaamise päevast. Tagastatud on toote(te) maksumus, millele lisanduvad saatekulud (ainult täieliku tellimuse tagastamise korral). Tagasimakse tehakse Kliendi poolt näidatud pangakontole.
Tennis Zone veebipoest ostetud tooted kuuluvad tagastamisele pikendatud perioodi jooksul - kuni 30 päeva alates ostukuupäevast. Selle tähtaja ületamisel tagastust ei aktsepteerita.
Kaebuse korral tuleb täita kaebuse vorm ja saata see veebilehel https://tennis-zone.ee/tagastamine-ja-kaebused toodud aadressile (koos tootega, mille kohta pretensiooni esitasite). Palume esitada eelkõige: ees- ja perekonnanimi, kontaktandmed (e-post, telefon) ja toote puuduse täpne kirjeldus. Lisaks tuleb koos tootega saata ostutõend. Tagastatav kaup tuleb puhastada igasugusest mustusest.
Kohaletoimetamise viisid ja hinnad leiate aadressilt https://tennis-zone.ee/kauba-kohaletoimetamise-tasu