Tasuta saatmine Eestisse  129 €
Tasuta saatmine Eestisse 129 €
Tagastamine 30 päeva jooksul
Tagastamine 30 päeva jooksul
Rohkem kui 17 000 toodet
Rohkem kui 17 000 toodet

Diadora

Sulge filtrid
  •  
alates kuni
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Sinu valik:
5 alates 5
Filtri jaoks ei leitud ühtegi tulemust!
% SOODUSMÜÜK %
Meeste tennisejalatsid Diadora Speed Blushield 4 AG - white/black
Meeste tennisejalatsid Diadora Speed Blushield 4 AG - white/black

Meeste tennisejalatsid
Diadora Speed Blushield 4 AG - white/black

91,90 €
141,00 €
Säästa 35%
Saadaolevad suurused:
% SOODUSMÜÜK %
Saadaolevad suurused:
5 alates 5

Diadora ajalugu

Diadora asutati 1948. aastal Caerano di San Marco’s, mis on praegu maailma juhtiv spordijalatsite tootmispiirkond. Firma peakontor oli esialgu väike töökoda, mis valmistas käsitsi töö- ja matkajalatseid. 1960. aastate alguses toimus läbimurre, kui Diadora alustas spordijalatsite tootmist. Brändi kiirele kasvule aitas kaasa mitmete märkimisväärsete patentide omandamine Ameerika Ühendriikides. Itaalia bränd paistis algusest peale silma tippkvaliteedi ja tipptasemel lahenduste poolest.

Brändi arendamine

Kui profisport sai 1970ndatel hoogu juurde, otsustas Diadora teha koostööd kuulsate ja silmapaistvate sportlastega. Diadora kaubamärgi tossudes mängis maailma tenniseväljakutel mitmekordne Wimbledoni võitja Björn Borg, jalgpalli väljakutel oli edukas Roberto Bettega. Diadora oli üks esimesi ettevõtteid, kes uskus, et kuulsate sportlaste abil on parim viis oma tooteid müüa.

Järgnevatel aastatel jätkas Itaalia kaubamärk tennisistide sponsorlust ja sõlmis partnerlussuhted kahe silmapaistva meistriga, kelleks olid Jim Courier ja Boris Becker.

Ettevõte on nüüd hakanud oma tööstustavades rakendama mitmeid vastutustundlikke muudatusi, et vähendada oma süsiniku jalajälge. See hõlmab näiteks välismaiste tarnijate tegevuse jälgimist ja säästvamate energiaallikate kasutamist oma tehaste toiteks.

Diadora Tennis Zone’is

Tennis Zone’ist leiab laia valiku Diadora meeste ja naiste tennise tooteid. Valikus on tenniserõivad, tennised ja muud aksessuaarid.

Brändisaadikud

Kõige tuntumad Diadora kaubamärgiga seotud tennisistid on:

• Björn Borg
• Jim Courier
• Boris Becker
• Alejandro Davidovich Fokina
• Jan-Lennard Struff
• Cornelia Lister

Esitate tellimuse EL-is registreeritud ettevõttele, mistõttu hinnad teie tellimusel on näidatud ilma käibemaksuta. Pärast tellimuse vormistamist saate koos kaubaga meilt 0% käibemaksuga arve.